ASSEN - Animo heeft wederom een mooi resultaat behaald met haar klanttevredenheidsonderzoek. Animo ontvangt dit jaar een 8,5 van haar klanten.

Animo heeft de klanttevredenheid geëvalueerd en de uitkomst van het onderzoek is erg positief. Over het algemeen heeft zij een 8,5 gescoord, 0,3 hoger dan in een soortgelijk onderzoek in 2021. Deze beoordeling is gebaseerd op uiteenlopende criteria, zoals service, bereikbaarheid, marketing, ondersteuning, kwaliteit en betrouwbaarheid.

UITSTEKENDE TECHNISCHE SUPPORT

Het klanttevredenheidsonderzoek werd dit voorjaar onder ruim 300 klanten/dealers wereldwijd uitgevoerd.

Onze klanten waarderen met name de kwaliteit van de producten, onze servicegerichtheid en de technische ondersteuning.

NPS SCORE VAN 93%

NPS staat voor Net Promoter Score. Het is een klanttevredenheidscriterium dat meet hoe groot de kans is dat klanten Animo zouden aanraden aan een kennis, collega of vriend. De score van 93% geeft aan dat onze klanten zo tevreden zijn dat zij ons zouden aanraden aan andere contacten.

DEDICATED

“We zijn supertrots op dit resultaat!”, zegt marketing manager Erik Stokker. “Het benadrukt dat klanten onze inspanningen erkennen om onze producten en diensten te verbeteren, om op die manier de toegevoegde waarde voor hun business te vergroten. Elke dag opnieuw doen onze medewerkers hun uiterste best om onze klanten met toewijding te ondersteunen. Het is goed om hiervoor te worden gewaardeerd met een prachtige NPS van 93%.”

NOG BETER AANSLUITEN OP DE KLANTBEHOEFTES

Bij Animo helpen we onze dealers om bij hún klanten vertrouwen te creëren in de producten en diensten. Wij gebruiken de resultaten van het onderzoek dan ook voor verdere ontwikkelingen binnen ons bedrijf en om nóg beter te kunnen aansluiten op de behoeftes van onze dealers.

OVER ANIMO

Wij maken hoogwaardige gebruiksvriendelijke koffiezetsystemen en -automaten die makkelijk te onderhouden zijn en lang meegaan. Met onze machines kun je keer op keer een brede selectie verse, warme dranken zetten. Alles van versgemalen espresso, cappuccino of latte macchiato tot thee, warme chocolademelk en instant soep. Wij zijn al ruim 70 jaar actief in meer dan 100 landen wereldwijd. Omdat je voor een perfecte koffie een perfecte machine nodig hebt. En daar is ervaring, expertise en toewijding voor nodig.

Tiplijn