Dit jaar is het 125 jaar geleden dat het fundament werd gelegd van het warenhuis in Assen. Op 1 mei 1897 startte Antje van der Veen-Oldenburger met een manufacturenwinkel in Assen, die uitgroeide tot het huidige warenhuis. Gedurende de decennia werden telkens artikelgroepen toegevoegd, om tot het ‘grand magasin’ te komen dat de grondlegster van het warenhuis voor ogen stond.
De Klassieke Merken Tour is door het warenhuis georganiseerd in samenwerking met maar liefst 26 wereldmerken, van Brabantia tot Chanel en van IBM tot Bison. Aan de Klassieke Merken Tour is een leuke prijsvraag verbonden: volg de tour en maak kans op een mooie prijs door de juiste beantwoording van de 26 vragen en ontdek wat het puzzelwoord is.
De winnaar ontvangt geschenkbonnen ter waarde van twee keer het aantal jaren dat het warenhuis bestaat, dus 2 x €125. Eén van de twee bonnen is bedoeld voor iemand waarvan de winnaar vindt dat die het verdient. Deelnameformulieren zijn verkrijgbaar bij de warenhuisafdelingen. Oplossingen kunnen tot en met de koopzondag van 25 september worden ingeleverd bij de Jubileumshop op de parterre.
assenstad drentsnieuws
Adverteren op Assen Stad? Bekijk hier de mogelijkheden of neem hier contact met ons op.