Qbuzz sluit per 31 december servicepunt in Assen

Qbuzz sluit per 31 december servicepunt in Assen

Het servicepunt van Qbuzz in Assen zal per 31 december zijn deuren sluiten. ,,De wensen van reizigers veranderen als het gaat om de klantenservice. Qbuzz verandert mee. Daarom is het besluit genomen om het fysieke servicepunt in Assen te sluiten'', laat het vervoersbedrijf weten.

Omdat dit gevolgen kan hebben voor een deel van de reizigers, zet Qbuzz zich in om deze overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Ondersteuning voor reizigers blijft gewaarborgd
Qbuzz blijft beschikbaar via diverse servicekanalen om reizigers te ondersteunen bij vragen over onder andere OVpay, reisinformatie, persoonlijke OV-chipkaarten, abonnementen, restituties en verloren voorwerpen. Zo kunnen reizigers terecht bij de Qbuzz klantenservice en kunnen reizigers de website van Qbuzz bezoeken voor meer informatie.

Alternatieve servicekanalen
Voor de reizigers die gebruik maakten van het servicepunt in Assen, biedt Qbuzz diverse alternatieven:

  • Online via qbuzz.nl/gd voor de reisplanner, OV-producten en saldo-opwaardering
  • Klantenservice voor directe hulp bij vragen of problemen
  • Het aanvragen van persoonlijke OV-chipkaarten kan via de website www.ovchipkaart.nl of doormiddel van een aanvraagpakket via de post
  • OV-abonnementen en losse kaartjes blijven beschikbaar via de bekende verkooppunten.

Communicatie en informatievoorziening
Qbuzz heeft een communicatiecampagne opgezet om reizigers tijdig te informeren over de sluiting. In de komende weken zullen TFT-schermen in de bussen in Assen, flyers en stoepborden rondom het servicepunt en posts op sociale media reizigers hierover informeren. Daarnaast zal op de Qbuzz-website een FAQ-sectie beschikbaar zijn met antwoorden op veelgestelde vragen.

Tiplijn